virag5.jpgBérces Virág vagyok. Két gyermek édesanyja. Dúla. Szélnővér. Gyermekeim világra jötte minden téren sorsfordulatot hozott az életemben. A szülés témája magával ragadott úgy, mint addig semmi más az életemben. 2007-ben részt vettem egy dúla képzésen, hogy a körülöttem lévő nőket segíteni tudjam a várandósságuk és szülésük idején. Azonban a szülés-születés csodájában való elmerülés messze tovább vitt egészen a nőiség misztériumáig. Rájöttem, hogy dúlaként, vagyis asszonytársi segítőként nem csak gyermekek megszületésénél segédkezhetem, hanem a nőiség virágának szirmai kibontakozását is támogathatom. Ezt az utat együtt járva biztonságot adhatunk egymásnak, hogy női mivoltunkban kiteljesedve, önmagunkkal, a környezetünkkel és az univerzummal harmóniában éljünk. Hitem szerint világunk kibillent egyensúlyát a női energia minőség állíthatja helyre. Mi nők sokat tehetünk mindezért már csupán azzal is, ha önmagunkban felélesztjük és megéljük a nőiség lényegét, mely minden nőben ott szunnyad.

adrienn_1.jpgPál Adrienn vagyok. Tréner. Life coach. Szélnővér. „Egy tréner nemcsak a megváltozás varázslója, hanem szabadságharcos is.”  Ez a mondat hívta életre bennem 2006-ban hivatásom melletti elköteleződésemet. Hiszem, hogy képesek vagyunk a változásra, hogy jobbá, szebbé tegyük az életünket és hiszem, hogy a „harcot” nőként női módon "vívhatjuk", hogy elérjük a magunk szabadságát. Hogy mitől? Félelmeinktől, megkövült, rossz beidegződéseinktől, méltatlan élethelyzetektől. Hétköznap vállalati közegben igyekszem változásra, készségeik fejlesztéseire ösztökélni a résztvevőket, hétvégenként női körben igyekszem a változás varázslója lenni. Hivatásom végzésében segítségemre vannak tanulmányaim, többek között tréner, NLP Master Practitioner, Access Bars facilitátor, life coach végzettségem, az a 16 év, amit a felnőttképzésben eddig eltöltöttem, valamint az a hosszú út, amit önismereti kalandorként bejártam számtalan módszert kipróbálva és elsajátítva.

FotoFlexer_Photo_barbi_3.jpgSzabó Éva Barbara vagyok. Bőrdíszműves. Anya és feleség. Szélnővér. Spirituális úton járó ember vagyok, ez az én világom, napról napra találom meg az újabb és újabb csodákat. Vannak, akik azt gondolják, hogy le kell engem rángatni a Földre, mert nem látják, hogy milyen mély kapcsolatban vagyok vele. Gyökereimet belső világomban eresztettem le Földanyához, és ugyanígy növesztem égi koronámat is, hogy a kettőből merítkezve felfedhessem igazi, gyógyító lényemet.
Küldetéssel érkeztem ide, mely ezen az úton tart, érzem, és egyre inkább élem is.
25 éve foglalkozom az anyagi világban a bőrdíszművességgel, melynek gyümölcse, hogy vezetővé értem, felelősséget vállaltam a nálam dolgozók életéért is. Szeretetteljes légkörben, őszinte egymásra figyeléssel, és bizalommal töltjük meg a munkaidőnket. Férjem a társam a munkában is, ötleteivel, kitartásával, munkájával támogatja életünket. Csodálatos lányomért hálás vagyok, hogy engem választott tanítójának. Azt az időt, amit együtt töltünk, igyekszem megtölteni minden jóval, figyelemmel, szeretettel, amiből ha nagy lesz, akkor is táplálkozni tudjon majd.
A nőiség megértése és megélése egész életemet áthatja. Egészen pontosan az Életkör volt számomra az első igazi megértést hozó információ, mellyel belső lényegem egyet értett, és amit be tudok építeni mint nő az életembe. Hálás vagyok, hogy Szélnővéreimmel közös úton járhatok, és igaz, tiszta szeretettel,  tudásunkkal, lényünkkel segíthetünk a hozzánk fordulóknak.

xmas 2008 013.jpgNői Körünk 2008. téli napfordulóján született meg. A magunk örömére. Barátságunkat, női testvériségünket tűz mellett dobokkal, énekkel ünnepeltük december 21-én.

És akkor megéreztünk valamit.

Tudtuk, hogy mindaz a szeretet, támogatás, megértés és elfogadás, amit egymásnak nyújtani tudunk életerőt ad.

Megéreztük egy női kör éltető és teremtő erejét.

Szívünkből született hát meg a gondolat, hogy minél több nővel megosszuk ezt az érzést, valamint önismereti, szakmai és spirituális utunk eddig leszedett gyümölcseit.

Egy Női Kört csakis a nők között megszülető bizalom hívhat életre. Egy tréning csakis a jelen levők őszinte hozzájárulása révén válik azzá a csodává, ami örök élmény marad. A mi hozzájárulásunk és szerepünk ebben a bábaság. Jelen lenni az újjászületésnél teljes figyelmünkkel, szakértelmünkkel, empátiánkkal. Megteremteni az intim, befogadó és elfogadó légkört, amiben könnyű átadni magunkat a természetes folyamatoknak.

2009 óta tartunk női tréningeket, hétvégi elvonulásokat. Törekvésünk:

Női mivoltunkba vetett bizalmunk növelése.

A bennünk rejlő erőforrások felkutatása, megerősítése.

Nőiségünk felébresztése, felszabadítása.

Egy női kör teremtő erejének megtapasztalása.

A természet és a nőiség kapcsolatának tudatosítása.

A nőiség misztériumának mind jobb megértése és megélése.

A programok megvalósításához segítségül hívjuk azt a tudást, ami női életutunk során megérett bennünk, és azt a tudást is, melyet szakmai pályafutásunk során sajátítottunk el. A szakmai névjegykártyánkon ez szerepel: Bérces Virág dúla, Pál Adrienn tréner, Szabó Barbara bőrdíszműves. A képzeletbeli névjegykártyánkon pedig ez szerepel: tudatosságra, harmóniára, teljességre törekvő nők, akik szívesebben járják az útjukat más tudatosságra, harmóniára, teljességre törekvő nők társaságában. :-)

Mi történik a tréningeken?

Rajzolunk, festünk, alkotunk. Ékszereket, csörgőket készítünk. Bőrből, tollakból, levelekből, virágokból, bármiből. Beszélgetünk. Őszintén. Mindannyiunkat izgató témákról. Egyéni, páros, kiscsoportos gyakorlatokat végzünk. Erőforrást gyűjtünk. Magunkból, egymásból. Női Kincsestárat alkotunk. Életkörrel ismerkedünk. Relaxálunk. Táncolunk a szabadban. Erőmesét írunk, és olvasunk fel egymásnak a tűznél. Átmegyünk a születésalagúton. Sírunk, nevetünk. Dobolunk, csörgőzünk, éneklünk a tűznél...

Közelebb kerülünk önmagunkhoz, egymáshoz és gyengéden elindul bennünk a változás...

Sok szeretettel várunk Női Körünkbe Téged is!

Elérhetőségeink: napkapuja@gmail.com

Bérces Virág (Suttogó Szellő) - 06-70-421-9826
Pál Adrienn (Táncoló Szél) - 06-20-940-2848
Szabó Barbara (Szélcsend) - 06-70-425-6598
 

Szerző: Szélnővérek  2011.02.05. 14:58 3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ébredő Szél 2011.02.06. 12:11:06

Hát ez nagyon izgalmasan alakul itt, a fényképek, meg a hozzá kapcsolódó gondolatok felhozzák bennem az emlékeket...ahogy minden egyes tréningünkön megszületnek sorra a Csodák...amit előre nem tudunk megjósolni sosem...de Benne lenni határtalan öröm...szeretem ezt az energiát, ahogy lágyan átjár bennünket és táplál...Már a gondolattal újra éled most bennem a vágy, hogy Együtt legyünk újra.

Göndör Kacaj 2012.10.11. 00:14:59

Bár néha kissé fájdalmas, de privilégium ebben a korszakban élni. Vallom, hiszem, tudom és érzem, hogy a változás kulcsa, a NŐK szívében van! Ha felébred és "helyére" kerül a bennünk lévő ISTENNŐ, akkor bizony elkerülhetetlen következménye lesz az is, hogy a férfienergiákba is beszivárog ez a rezgés és elkezdenek a mi FÉRFI ISTENeink egy emberközpontúbb valóságot teremteni. Úgy gondolom ezek után, hogy már nem csak személyes ügy, nem egy divatos hóbort megismerni a bennünk szunnyadó Istennőt, de majd hogy nem kötelességünk. Gyerünk lányok, asszonyok, mutassuk meg a Világnak, milyen egy igazi Nő! :) Legyünk újra VALÓDIak! Gyógyítsuk meg a világot! Mert együtt KÉPesek vagyunk rá! De a világmegváltás előtt tegyük rendbe magunkat. Ehhez nyújtottak/nyújtanak nekem(!)sok-sok SEGÍTS-ÉGet Szélnővéreim! Hálásan és tiszta szívből tudom ajánlani minden VÉRNŐVÉRemnek a végtelen lehetőségek eme útját.

hogyanblog 2014.01.06. 11:39:37

Drága Szélnővérek!
Több évvel a tréningek után mostanság elő-elő törnek emlékképek, amiket Veletek éltem meg találkozásainkkor, elvonulásokon. Bár az út a boldogságom felé nőként nem könnyű, amit választottam, ám azok a közösen megélt órák rengeteget segítenek most a nehézségek oldásában, elfogadásában. Köszönöm, Nektek az élményeket újra. Lám-lám, még ennyi idő múltán is hasznosíthatom a tudást, amit magamról, mint nőről elsajátíthattam általatok.
Judit
süti beállítások módosítása