Szeretettel meghívunk Női Körünkbe egy varázslatos hétvégére!

woman-flower.jpgA hétvégén…

- megerősítheted női mivoltodba vetett bizalmadat
- felkutathatod a benned rejlő női erőforrásokat

- kapcsolatba kerülhetsz a
benned élő ősi, természeti asszony bölcsességével
- megtapasztalhatod  önmagad és egy női kör teremtő erejét
- alkothatsz kedvedre
- megélheted a nőiség misztériumát egy beavatási
  szertartás által

Szüless újjá abból az állapotból, amiben éppen vagy!

Bárhol is tartasz női léted megélésében, a hétvégén közelebb kerülhetsz önmagadhoz, női önvalódhoz, és gyengéden elindul benned az éppen kívánt változás...

Kukkants bele a programba!

PÉNTEK - Érkezés 17-18h-ig

17-21h: Ismerkedés, ráhangolódás, közös alkotás bőrökből, tollakból, gyöngyökből, ékszer és csörgőkészítés.
21h:
A hétvégi program megnyitása.

SZOMBAT

Az életkör (katt ide). A női lét 13 archetípusa. Útmutató modell női létünk és kollektív képességeink mélyebb megismeréséhez.

  • Hogyan kapcsolódik össze női léted a természettel, az évkörrel, a holdciklussal? Mit adhat ez neked?
  • Milyen női minőségeket élsz, hol vannak elakadásaid?
  • Miként élted/éled meg női beavatásaidat, a vérmisztériumokat (első vérzés, szülés, változó kor)?

A nap során végigvesszük az archetípusokat, izgalmas és változatos gyakorlatokon (NLP meditáció, művészetterápiás eszközök, body work, éneklés, egyéni, páros és csoportos gyakorlatok, beszélgetés) keresztül megéljük minden egyes archetípus energiáját. Ezen keresztül tudatosíthatjuk erőforrásainkat, valamint felismerhetjük elakadásainkat, melyeket gyógyító folyamatba fordítunk.

Este: Női beavatási szertartás. Nőiségünk ünneplése a tűznél dobokkal, csörgőkkel, énekkel.

VASÁRNAP

Születésalagút (katt ide). Női mivoltunk újjászületése, születési mintánk oldása. Relaxáció.

  • Hogyan születtél? Milyen a születési mintád?
  • Mit hordozol ezen minta alapján életedben? Hogyan hat ez rád, mint nőre? 
  • Hogyan élesszük fel női teremtőerőnket?

Kb. 16-17h: A hétvégi program zárása.
17h-tól: Ölelkezős búcsúzkodás.

Tapasztalatból tudjuk, hogy amikor  az ember lánya meghívást kap egy önismereti hétvégére, kérdéseket tesz fel magának.

  • Nekem szól ez a tréning?
  • Mit nyerek belőle?
  • Biztos, hogy erre van szükségem?
  • Most van itt az ideje?

A választ mi nem tudhatjuk, csakis Te! Mi csupán mesélni tudunk arról, hogy mit hozott eddig a résztvevőknek, bízva abban, hogy közelebb visz Téged a válaszaidhoz. Ezeket hallottuk résztvevőinktől a tréninget követő alkalommal:
"Teljesen megváltozott a kapcsolatom a nővéremmel és anyuval."
"A születésalagút gyakorlat végre megértette velem, hogy miért történik velem újra és újra ugyanaz."
"Hazamentem a tréningről és lezártam végre a halott párkapcsolatomat, új életet akarok."
"Nagyon jó, hogy vagytok és végre nem vagyok egyedül."

"Hihetetlen! Hazaértem a tréningről és bepasiztam."
"Három gyerek mellett nem érzem magam nőnek, csak anyának, itt végre újra feléledt bennem a NŐ."

"Császárral szültem, borzalmas élmény volt, itt sikerült végre feldolgoznom a születésalagútban."
"Végre úgy érzem, hogy készen állok arra, hogy babát vállaljak."
"Fontos támogatást kapok tőletek az önmegvalósításomban."
"Hazamentem, három napig minden bajom volt, aztán, mint aki újjászületett, belevetettem magam a nyugdíjas éveimbe. Az egész kertet rendbe tettem, amit évek óta elhanyagoltam."
"Ha veletek vagyok, mindig olyan szépnek érzem magam."

a sort hosszasan folytathatnánk...

Mit kell tenned, hogy megajándékozd magadat ezzel az élménnyel?
Jelentkezz most !
Személyesen, az alábbi telefonszámokon vagy e-mailben (napkapuja@gmail.com). Jelentkezés csak előzetesen. A program minimum 8 fő jelentkezése esetén valósul meg.
Időpont: 2017. március 31-április 2.
Helyszín: Hetvehely, Erdő háza, http://www.mecsekerdo.hu/erdo-haza-2
Részvételi díj: 45.000 Ft (március 5-ig való jelentkezés esetén, illetve korábbi résztvevőknek 40.000 Ft), amely tartalmazza a programon való részvételt, szállást, valamint étkezést péntek vacsorától vasárnap ebédig.

Jelentkezési határidő: március 16. 

Sok szeretettel várunk hétvégi elvonulásunkra, ahol együtt közelebb kerülhetünk nőiségünk mind teljesebb megértéséhez és megéléséhez:

Bérces Virág                                          Pál Adrienn                              Szabó Barbara
dúla, női lélekébresztő                    tréner, life coach                alkotóműhely vezető
06-70-421-9826                                    06-20-940-2848                              06-20-589-6039

Bővebben arról, hogy kik vagyunk: katt ide :-)

A változás szelét hozzuk!

 

Szerző: Szélnővérek  2012.01.29. 21:41 1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izzó Galagonya 2012.01.30. 15:04:04

Most jött el az idő, hogy kiírjam :) Az újjászületés tréning hozta az eddigi legnagyobb változást az életemben. Eddig inkább pasinak éreztem magam, mint nőnek - a csajszis külsőm ellenére. Itt kaptam meg a választ arra, hogy a nőiség nem a külsőségeken múlik, belülről jön. Ez mindannak az ellenkezője amit a körülöttem lévő nőktől, lányoktól láttam, tanultam. Már tudom, hogy gyönyörű vagyok, kívül-belül, tudom, hogy bármire képes vagyok, tudom, hogy a legjobb úton haladok. A visszaigazolás pedig a mai napig (4 hónappal a tréning után vagyok) hihetetlen és persze csodálatos: Anyukámmal rendeződött a kapcsolatom, barátnők lettünk :) Lett végre egy komoly kapcsolatom - soha nem volt előtte. És ami a legfontosabb, hogy kinyíltam, ezáltal folyamatosan jönnek felszínre a képességeim. Kell ennél több? :) Köszönöm Nektek! És remélem még sokan megélik a CSODÁT! ;)
süti beállítások módosítása